Emporio Armani Parfüm Hakkında

  1. Emporio Armani Parfüm Hakkında

    Emporio Armani: Stilin ve İtalya'nın kokusu

    Armani sözcüğünü duyunca aklınıza ne geliyor? Stil, kapsamlılık ve sadeliğin harmanlandığı dünya çapındaki yıldızların vazgeçemediği bir tasarım... Armani moda evi 1975 yılında Giorgio Armani tarafından kurulmuş. 1934 yılında Piacenza’da doğan Giorgio Armani İtalya’nın moda dünyasına kattığı en önemli ve etkili tasarımcılardan biri. Kırmızı halı üzerinde yürüyen, büyüleyici tuvaletler içindeki dünya süperstarlarını gördüğünüzde bu kompozisyonun Armani’ye ait olduğunı duyarsanız şaşırmayın!

    İlginçtir ki, Armani’nin 1960’larda moda endüstrisine girişi yalnızca bir tesadüften ibaret; zira Armani, Milan Üniversitesi’nde bir süre tıp eğitimi almış, aynı zamanda da fotoğraf okumuş. Giorgio Armani, askerlik hizmetini takiben, Milan’da La Rinascente isimli bir mağazada vitrin dekoratörü olarak kariyerine başladı. Bu dönemde, kendine özgü stilini İngiltere’ye yaptığı sık seyahatler sayesinde geliştirmiş oldu. Giorgio Armani, “İngiltere en önemli ilham kaynağım oldu,” diyerek bu seyahatlerin kariyerindeki önemini vurguluyor:

    “Il Rinascente için çalışırken hem dükkanları görmek için, hem de daha çok şey öğrenmek için sık sık Londra’ya gidiyordum. Bir gün küçük bir butikte sarı hırkalar gördüm ve bunları Il Rinascente’ye getirdim; herkes aklımı kaçırdığımı düşündü. Sarı hırkalar Windsor Dükü’ne aitti ve ortalama insan için tasarlanmamıştı. Bu tarz bir giyim anlayışı son derece farklı, elitist ve ‘İngiliz’di.”

    Adı:  emporio armani parfüm mağazası.jpg
Görüntülemeler: 4220
Boyutu:  87.5 KB


    Giorgio Armani, 1980’lerde hem erkek hem de kadın giyimde uluslararası stilde kendine özgü bir estetik anlayışıyla tarzını yakalamış olan bir tasarım ustası. Kumaş kullanımı ve terzilikteki uzmanlığı ile ünlenmiş olan Armani, erkek giyiminde dünya öncüsü olmakla kalmamış, yönetici kadın imajına da geniş omuzlu tasarımlarıyla yepyeni bir soluk getirmiş. Armani, 19. yüzyıldan bu yana erkek giyiminde var olan standart terzilik anlayışından saparak yapılandırılmamış siluetleriyle kendi tarzını yaratmış ve arayüzleri, astarları ve vatkaları ortadan kaldırmış, ceket imajını yeniden yaratarak yumuşak bir terzilik anlayışını getirmiştir.

    Armani, her ne kadar bu işlevsel, esnek ve neredeyse tek kullanımlık gibi gözüken giyim ürünlerinden geniş bir çeşitlemeyle karşımıza çıksa da, bu kıyafetler kaliteli kumaşlardan yapılmış lüks tasarımlar. Kıyafetleri pahalı ve büyüleyici olmakla birlikte, asla gösterişli olarak tanımlanamaz. Ne moda, ne de gelenekle tam olarak özdeşleştirilebilecek Armani stili bu iki noktanın ortasında bir yerlerde kendine özgü bir yere sahip. Koleksiyonları yumuşak ve net bir şekilde yapılandırılmamış, renk ve kumaş katmanlarıyla oynayan ve her daim oranları sorgulayan bir stilin yeniden tanımlanmış halidir. Giorgio Armani tasarımları, zamansız bir kalite ve çoğunlukla İtalyan fotoğrafçı Aldo Fallai tarafından yürütülen nostaljik reklam kapmanyalarıyla vurgulanan klasik bir anlayışa sahip.

    Adı:  armani parfüm.jpg
Görüntülemeler: 2100
Boyutu:  94.5 KB


    Avrupa'dan Amerika'ya Yayılan Koku

    Armani, 1974 yılında kendi markasını yaratmış ve kısa sürede Amerika’da en çok satan Avrupa tasarımı haline gelerek inanılmaz bir başarıya imzasını atmıştır. İlk tasarımları erkek ceketine bambaşka bir soluk getirmiş ve giyim tarihindeki en önemli dönüm noktalarından biri olmuştur. Bu çizgiyle spor giyimin rahatlığını şık bir terzilikle birleştirmiş ve bu anlayışı daha sonra kadın giyimine de taşıyarak yepyeni bir elbise yorumu yaratmıştır. Daha sonra, özellikle çalışan kadınlar için neredeyse androjen olarak adlandırılabilecek bir şıklık anlayışı ortaya koymuştur.

    Bu yıllarda, Armani tasarımları alpaka, kaşmir ve süet gibi malzemeler kullanılarak hazırlanmış olduğu için oldukça pahalıydı. Bu yüzden, müşteri kitlesini genişletmek için Mani isimli daha ucuz bir kadın giyim yelpazesi oluşturmuştur. Bu koleksiyon, son derece ileri bir teknikle, kopyalanması mümkün olmayan sentetik malzemelerle hazırlanmış ve her geçen gün popülerleşen Emporio Armani spor giyim koleksiyonuyla aynı anda sunulmuştur. Erkekler için denizci blazerleri, buruşuk keten ceketler, bol palto ve yağmurluklar tasarlayan Armani, viskozla yünü ya da keten ve ipeği bir araya getirerek modaya deneysel bir bakış açısı da getirmiştir.

    Moda endüstrisindeki çağdaşları gibi Armani de kot, iç çamaşırı, eşarp, golf kıyafetleri, aksesuar, parfüm ve son dönemlerde kozmetik alanına yayılmıştır. Çok sayıda kıyafet koleksiyonuyla birlikte, kalitesi azalmamış, aksine daha geniş bir müşteri portföyüne ulaşmıştır. Armani’nin bu atağı, LVMH ve Gucci Group gibi önemli lüks markaların dikkatini çekmiş, ancak son derece cazip tekliflerle gelmelerine rağmen Armani tarafından reddedilmişlerdir. Bununla ilgili olarak Giorgio Armani, Forbes dergisinden Richard Heller’e yaptığı açıklamamda, “Tabii ki gururum okşandı, ama bağımsızlığımı korumaya karar verdim,” diyor. Bu anlamda Armani, moda dünyasında “dinazor” olarak nitelendiriliyor.

    Ve Armani'den Parfüm Atağı....

    Armani’nin bütün koleksiyonları içerisinde özel bir yere sahip olan Emporio Armani, parfüm dünyasında da kendine özgü bir duruş sergiliyor. Emporio Armani kokuları yalnızca yenilikçi kompozisyonları değil, Armani tasarımlarının şıklığıyla muhteşem bir uyum içerisinde oluşuyla dikkat çekiyor. Kusursuz uyumu ve pahalı kumaşlarıyla ünlü olan bir moda evi, sonrasında Emporio Armani Parfümleri haline gelen kokuları seçmesiyle de kendine özgü kalite anlayışını pekiştiriyor.

    Adı:  emporio armani parfüm reklamı.jpg
Görüntülemeler: 1829
Boyutu:  94.7 KB


    Emporio Armani parfümleri arasında Armani She, oryantal esanslar ve çiçek kokulu notalarıyla kararlı ve modern kadının gözdesi halinde. He ve She parfümlerinin pazarlama sloganını “iki kokuyla birleşin” olarak belirleyen Armani, bu iki parfümle ilgili olarak birtakım şehir efsanelerinin oluşmasına engel olamamıştır. Bir rivayete göre, Emporio Armani She ve Emporio Armani He kullanann kişilerin karşılaşıp birleşme ihtimali %26’ymış. Bu söylentiler bile her iki parfümün ne denli afrodizyak etkili olduğu konusunda yeterince açıklayıcı. Armani Code, bütün gece ten ile yakından etkileşim içerisine giren fresh, baharatlı ve oryantal notaların bir sentezi; maskülen şıklığın şehvetiyle bütünleşen bir kompozisyon… Ve Emporio Armani Mania, yani diğer bir deyişle, ten ile birleşen odunsu tınıların turunçgiller aromalarıyla yarattığı çekim kuvveti; güçlü karakterli cesur erkeklerin vazgeçilmezi…

    2003’te piyasaya çıkan Emporio Armani White For Her ve For Him parfümlerini Giorgio Armani, yarattığı Emporio markasının gençlik enerjisini ortaya çıkaran ve akşam çöktüğünde ortalığı kasıp kavuran baştan çıkarıcı atmosfer ile özdeşleştirmiştir. Bu parfümler, kendine özgü ve birbirini tamamlayan aromaların esrarengiz, cesur ve şehvetli bir aurayla birleşmesiyle yaratılmış ve bu etkisini kadın ve erkekler üzerinde tüm etkinliğiyle hissettiriyor. Son derece mütevazı bir uslupla sunulan etkili parfümlerden biri olan He ve She serisi, tüm zamanların en çok satan klasik parfümleri arasına girmeye aday. 2007’de piyasaya sürülen Emporio Armani Diamonds serisinin tanıtım yüzü olan Beyonce, bu reklamda meşhur “Diamonds are a Girl’s Best Friend” şarkısını seslendirmiş ve muhteşem danslarıyla dikkat çekmiştir.

    Adı:  Emporio-Armani-Spring-Summer parfüm.jpg
Görüntülemeler: 1763
Boyutu:  86.6 KB


    Armani ve modaya olan katkıları konusunda herhangi bir tereddüt varsa da Kasım 2000’de Guggenheim Müzesi’nde Giorgio Armani tarihçesini izleyiciyle buluşturan gala sayesinde hepsi tabiri caizse yerle bir olmuştur. 25 yıllık Armani yaratıcılığını kapsayan 400 kıyafetle bu gösteri, aralarında Hollywood yıldızlarının, ünlü sporcuların ve müzisyenlerin de olduğu büyüleyici bir kalabalık tarafından alkışlanmıştır. Bunun öncesinde, Mart1998’deki mecburen New York’a taşımak zorunda kaldığı defilenin arifesinde Paris’te Saint Sulpice’deki show’da polis ışıklı isim panosunu “güvensiz” olduğu gerekçesiyle kaldırmıştı. Ancak, New York Giorgio Armani’nin Robert de Niro, Spike Lee, Mark Wahlberg, Martin Scorsese ve Sophia Loren gibi top isimler tarafından izlendiği bir etkinlik olmuştur.

    2000 yılında Forbes Dergisi Giorgio Armani’nin 135 milyon dolarlık kişisel kazancı ile dünyanın en başarılı tasarımcısı olduğunu ilan etti. 2001’de ise yine Forbes Dergisi, ünlü modacıyı Modanın Yeni Aristokratları listesinde Bulgari Ailesi’nden sonra, Pradalar’dan önce 19. Sıraya yerleştirdi. Olaylı defileleri ve benzersiz tasarımlarıyla, Giorgio Armani sonsuza dek hem moda sektöründe, hem de parfüm dünyasında şıklık ve sofistike bir duruşun markası olacak bir isim kuşkusuz...

    Parfumforum.com sitesiyle Emporio Armani parfümlerine en uygun şartlarda ulaşabilir, sitedeki tanıtım yazıları sayesinde sizin gerçeğinizi yansıtan bir Emporio Armani bayan veya erkek parfümüyle buluşabilirsiniz.
    Eklenen Resimler Eklenen Resimler     

  2. resimdeki Giorgio Armani Eau de Nuit EDT var elimde duty free den almıştım henüz jelatinleri bile açılmadı isteyen birisi varmı acaba.?


Emporio Armani Parfüm yorumları okuyup ve fiyatlari karşılaştırıp en ucuz Emporio Armani Parfüm Hakkında online alışveriş'de bulun. Emporio Armani Parfüm Hakkında kullananlar.