Gucci Guilty Hakkında

  1. Gucci Guilty Hakkında

    Gucci Guilty: “Sınırlarınızı aşarak zevkli suça alet olun!”

    Dünyadaki diğer tüm sektörlerde olduğu gibi, parfüm sektöründe de inanılmaz bir rekabet bulunuyor. İsterseniz Gucci gibi geçmişi uzun yıllara dayanan, köklü bir marka olun ya da henüz dün piyasaya sürülmüş yeni yetme bir firma olun, mutlaka hepsinde pazarlama stratejileri, reklam ve tanıtım kampanyaları düzenlemeniz vazgeçilmez bir hal aldı. İşte Gucci Guilty’de tam manasıyla bu kargaşanın içerisinde 2010 yılında piyasaya sürüldü. Kokunun arkasında bulunan Gucci markası dediğimiz gibi diğerleriyle rekabet etmesine yeterli ortamı hazırlayamayacağını bildiğinden, tanıtım stratejileri çok iyi planlanmış bir kurguyla tanıtıldı. Özellikle 2007 senesinden sonra sosyal medyanın inanılmaz yükselişi, artık her türlü tanıtım faaliyetinin içine dahil edilmesi, genç nesle ulaşılabilmek için vazgeçilmez bir kanal. Evet, Gucci’de Guilty’nin piyasaya sürülme aşamasında güncel ve çağdaş kanalları da kullanarak tanıtımlarına başladı. 2010 senesinde özellikle Facebook kullanıcılarına özel olarak yapılan tanıtım faaliyetleri, eş zamanlı başlatılan, görsel ve yazılı basın reklamları, Gucci Guilty’nin başarıdan başarıya koşmasına sebep oldu.

    Bahsi geçen şöhretli bir pop star ya da best seller bir kitap değil, bir parfüm. Renkler ve zevkler olarak nitelendirebileceğimiz, her kesim ve her yaşa göre beğenisi değişkenlik gösterebilecek bir üründen bahsediyoruz. Fakat tanıtım faaliyetleri artık öyle bir hal aldı ki, bazen şahsi olarak ne düşündüğümüzü anlayamıyor, birilerinin bizim için beğendiği, eğer bunu kullanırsak en seksi, en egzotik, en kadınsı veya en erkeksi büyüyle kokacağımızı ifade ediyor. Onlarsız yapamıyoruz, egolarımızı tatmin ediyor, o parfümü sürdükçe en sevilen insan olacağımızı düşünüyoruz.

    Dediğimiz gibi Gucci Guilty’de işte böyle bir pazarlama stratejisi güderek, 2010 yılının nisan ayında hayatımıza girdi. Sonrasında serinin diğer parfümleri sırasıyla yine benzer kampanyalarla desteklenerek piyasaya sürüldü. Gucci Guilty Pour Homme 2010 yılında, Gucci Guilty Intense ve Gucci Guilty Intence Pour Homme 2011 yılında, Gucci Guilty Black Pour Femme ve Gucci Guilty Black Pour Homme 2012 yılında piyasaya sürüldü.

    Adı:  Gucciguilty1.jpg
Görüntülemeler: 14125
Boyutu:  95.5 KB


    Gucci Guilty Pour Femme ve Gucci Guity Pour Homme ile Sin City’ye Hoşgeldiniz


    Agresif bir pazarlama kampanyasından faydalanarak hayatımıza giren Gucci Guilty gerek kadın parfümünde, gerekse erkek parfümünde aynı temaya hükmediyor. “Cesur ve zevk veren bir koku” sloganıyla kendini beğenen, baştan çıkarmayı ve çıkarılmayı ayıplamayan ve bunu cesurca dile getirenlerin kokusu” olduğunu açıkça belirtiyor. Bunun içinde reklam çekimlerinde ünlü model Evan Rachel Wood’un suçluluk izine rastlanmayan cesur pozları ve erkek model Chris Evans’ın süper kahraman gibi ona sahip çıkan, onu sarmalayan jestlerini görüyoruz. Sin City’nin ünlü yönetmeni Frank Miller tarafından çekilen reklam filmi, yönetmenin deyimiyle “tam manasıyla fütüristtik ve ikonik” yaratıcılığı vurguluyor. Ve sonunda ortaya güzel bir kampanya çıktı ve 2011 yılı ABD FiFi ödülleri ile En İyi Reklam Kampanyası ödülü kazanıldı.

    Her iki parfümde de kokunun popülerliğinin çoğalması için şişe tasarımlarına da önem verilmiş. Gösterişli külçe altın ya da külçe ametist taşı gibi görünen farklı bir tasarıma sahip. Her iki şişenin üzerinde Gucci’nin ters ve iç içe geçmiş G logosu sanki bir madalyonu anımsatıyor. Gucci Guilty Pour Homme şişe tasarımı, soğuk ve güçlü bir metal ya da sanayi tipi ağır cam kişiliğiyle üretilmiş ve insanda lüks ve maskülen bir duygu bırakıyor. Her iki şişede elegant ve donuk bir cazibeye sahip. Gucci’nin resmi web sitesinde şişe tasarımı için, “sınırlarınızı aşarak zevkli suça alet olun ama lütfen şişeyi kırmayın” açıklamasını yaparak, bu cazibeli parfümün, şişesinin bile kokunun temasına göre tasarlandığının altını çiziyorlar.
    Gucci’nin yaratıcı yönetmeni Frida Giannini Gucci Guilty için şu açıklamalarda bulundu: “ Gucci Guilty parfümünde ne yaratıysak, hipnotize edici bir karışım ortaya çıktı, biz de kokunun ruhuna göre hareket ederek bütün kampanyayı oluşturduk.”

    Gucci Guilty Pour Femme notalarına baktığımızda ise, başlangıçta mandalina ile buluşuyoruz ve sonrasında yoğun olarak pembe biber ile baharatlı bir aromaya kavuşuyoruz. Kokunun gelişim sürecinde uzun süre paçuli ve kehribarın sıcak notalarını ve en sonunda da serin bir şeftali aroması ile leylak ve sardunyanın birleştiği çiçek notalarını görüyoruz.

    Gucci Guilty Pour Homme’da ise, aromatik, provokatör notalar bulunuyor. Koku lavanta ve limonun sıcacık aromasıyla yapıyor açılışını ve sonrasında portakal esasını duymaya başlıyoruz. Orta notalara geldiğimizde ise sıcak ahşap ve tahta kokularıyla sarmalanıyor, sedir ve paçulinin şaşırtıcı birleşimiyle yumuşak bir notaya geçiş yapıyoruz.

    Adı:  Gucciguilty3.jpg
Görüntülemeler: 13438
Boyutu:  90.2 KB



    Gucci Guilty Pour Femme ve Gucci Guilty Pour Homme Parfüm Detayları

    Gucci Guilty Pour Femme 30, 50 ve 75 ml Eua de Toilette ve tamamlayıcı ürünleri bulunuyor. 200 ml vücut losyonu, 200 ml duş jeli, 100 ml deodorant sprey ve 5 gr vücut için parlak toz şişesi var. Gucci Guilty Pour Femme 6 ila 10 saat arasında değişen güçlü bir kalıcılığa sahiptir. Gucci, Guilty Pour Femme parfümü için günlük kullanım ve rahat ve günlük kıyafetleri öneriyor.

    Gucci Guilty Pour Homme ise yine 30, 50 ve 90 ml Eau de Toilette şeklinde piyasaya sürüldü. Ayrıca vücut bakım ve traş ürünleri de bulunuyor. 75 ml tıraş sonrası nemlendiricisi, 90 ml tıraş sonrası losyonu, 75 ml deo stick ve 150 ml duş jeli var. Gucci Guilty Pour Homme 6 ila 10 saat arasında değişen güçlü bir kalıcılığa sahiptir. Gucci, Guilty Pour Homme parfümü için günlük kullanım ve rahat ve günlük kıyafetleri öneriyor.

    Gucci Guilty kadın parfümü hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olmak, parfümün notalarını öğrenmek ve reklam filmlerini izlemek için:
    Gucci Guilty Bayan Parfümü

    Gucci Guilty Intense Pour Femme ve Gucci Guilty Intence Pour Homme

    Yapılan tüm reklam ve tanıtım stratejilerine rağmen Guilty’nin tam manasıyla hedefledikleri satış başarısını yakalayamadığı için mi, yoksa gerçekten seriye yeni bir koku eklemek istedikleri için mi, yeni sürüm yapıldı, hala bilemiyoruz. Zira Gucci Guilty Intense’in piyasaya düşmesinin üzerinden 1 sene bile geçmemişken, bu denli sarsıcı bir kampanya ile tekrar seriye yeni bir koku sunmaları, çoğu çevreler tarafından şaşkınlığa sebep olmuştu. Gucci Guilty Intense, orijinal parfümü bazıları için en favori parfüm olurken, bazıları içinse tam zıt duygularla, kokudan uzaklaşmalarına sebep oldu. İşte bu yeni sürüm Gucci Guilty Intense ise, sevmeyen, uzak duranlar için tekrar tasarlandı.

    Odunsu Aromatik Gucci Intense Femme ve Gucci Intense Homme

    Orijinal serinin dramatik nota yükselişlerine bu kokuda rastlamıyoruz. Daha aromatik odunsu bir esansı var. Gucci Guilty Intense resmi web sitesinde şu şekilde lanse ediliyor: “orijinal seriye göre daha güçlü hisleri kucaklayan ama hala asi bir koku”. Her ne kadar asi bir koku olarak düşünülse de, çoğu kullanıcı tarafından tam tersi daha mahzun bir koku olduğu görüşü hakimdir.
    Diğer orijinal seride olduğu gibi parfüm şişeleri yine aynı logonun hakimiyeti altında. Oldukça çarpıcı ve donuk tonlara sahip parfüm şişeleri özellikle Guilty Intense Erkek Parfümünde metatik temanın yeniden yorumlanmasına ve belki de daha da vurgulanmasına sebep oluyor.

    Reklam kampanyaları için Frank Miller bir film çekimi yaptı, Chris Evans ve yine Evan Rachel Wood reklam yüzü olarak filmde rol aldılar. İlk reklam filminde olduğu gibi kız yine son hız arabasıyla yüksek binaların arasında fütüristtik bir manzara eşliğinde yol alırken, erkek de son hız motosikletiyle Intence parfümünden yapılmış camı kırarak mekana geliyor. Kız boynundan çıkardığı Gucci kolyesini sevişme sahnesinden sonra erkeğe uzatıyor ve bu sefer ayrılmadan öpüşmeye devam ediyorlar. İşte burada da yine yeni serinin daha masum bir beraberlik içinde olduğunu görüyoruz.
    Parfümlerin notalarına geldiğimizde ise Gucci Guilty Intense Femme Kadın Parfümü açılışta pembe biber ve lila ile karşılıyor bizleri, sonrasında mandalinanın muhteşem aromasına bırakıyoruz kendimizi. Çiçek buketleri ve en sonunda kapanışı paçuli ve amber notalarıyla buluşuyor.

    Gucci Guilty Intense Homme Erkek Parfümünde ise, açılış kişniş üzerine lavanta esasıyla yapılıyor. kusursuz bir narenciye şenliği ve özellikle İtalyan limon aromalarını duyuyoruz. Orta notalara geldiğimizde ise en afrodizyak etkili aroma olarak kabul edilen portakal çiçeği notasıyla karşılaşıyoruz. Kapanışta ise bizi kehribarın sıcak notaları, deri ve klasik bir Gucci notası paçuli ile kapanışı yapıyoruz.

    Gucci Intense erkek parfümü hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olmak, parfümün notalarını öğrenmek ve reklam filmlerini izlemek için:
    Gucci Guilty Intense Bayan Parfümü9

    Adı:  Gucci-Guilty-5.jpg
Görüntülemeler: 15201
Boyutu:  95.6 KB


    Gucci Guilty Intence Pour Femme ve Gucci Guilty Intence Pour Homme Parfüm Detayları

    Gucci Guilty Intence Pour Femme 30, 50 ve 75 ml Eau de Toilette olarak bulabilirsiniz. Kokunun 6 ila 10 saat arasında değişen güçlü bir kalıcılığı var. Gucci, Guilty Intence Pour Femme parfümü için günlük kullanım ve rahat ve günlük kıyafetleri öneriyor.

    Gucci Guilty Intence Pour Homme ise 50 ve 90 ml Eau de Toilette şeklinde piyasaya sürüldü. Kokunun 6 ila 10 saat arasında değişen güçlü bir kalıcılığı var. Gucci, Guilty Pour Homme parfümü için özellikle gece sürülmesini, rahat ve günlük kıyafetleri öneriyor.

    Gucci Intense kadın parfümü hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olmak, parfümün notalarını öğrenmek için:
    Gucci Guilty Intense Bayan Parfümü

    Gucci Guilty Black Pour Femme ve Gucci Guilty Black Pour Homme Cüretkâr ve Edepsizlerin kokusu

    Elbette cüretkâr ve edepsizlik sözlerini biz söylemiyoruz, bu sözler Gucci’nin yaratıcı yönetmeni Frida Giannini’ye ait. Bakın hatta Gucci Guilty Black parfümlerinin basın toplantısında neler söylüyor: reklam filmimizde öne çıkan karakterler oynamıyorlar, tam manasıyla parfümün büyüsüne kapılmış durumdalar. Aslında içlerinde barındırdıkları fakat su üstüne çıkaramadıkları korkusuz, yüzsüz, utanmaz, tahmin edilemez ve edepsiz yanlarını sergiliyorlar. Tüm suç Gucci Guilty Black serisinin olamaz, bu parfümler sadece size yardımcı oluyor. Cazibe içgüdüsel bir olgudur, tehlike ile iç içe yaşar ve tehlike anlarında hissedeceğiniz tek koku Gucci Guilty Black olacaktır.” Bu kadar açıklayıcı ve cömertçe ifade edilmiş bir söylemden sonra, Guilty Black hakkında daha fazla söz söylemeden parfümün notalarına bakalım.

    Gucci Guilty Black Pour Femme pembe biberle açılışı yapılan koku, ilerledikçe kırmızı meyvelerin aromasıyla birleşir. Orta notalara doğru ahududu ve şeftali lezzetleri ve en sonunda amberin ve paçulinin bağımlılık yaratan aromasıyla kapanışı yapılıyor.

    Gucci Guilty Black Pour Homme kişnişin canlılık veren notalarıyla açılışı yapıyor ve güven verici lavanta ile ilerliyor, sonrasında orta notalarda afrodizyak portakal çiçeği, neroli ve yeşil otların aroması ve en arkadan, paçuli, sedir ağacı bir harmanlanmış bir kompozisyona kavuşuyoruz.

    Adı:  Gucciguilty4.jpg
Görüntülemeler: 13198
Boyutu:  23.4 KB


    Siyah şişe büyüle beni!

    Gucci Guilty Black parfümünün reklam kampanyasını yönetmen Frank Miller ve yaratıcı yönetmen Frida Giannini projesiyle gerçekleştirdi ve elbette ortaya muhteşem bir görsel performans ve etkileyici bir reklam kampanyası çıktı. Bu reklam filmi için sanat yönü ağır basan temalar kullanıldı ve bu konu için de Riccardo Ruini’nin deneyimlerinden faydalanıldı. Bu seride de yine ayrı kadroyu görüyoruz, femme fatal Evan Rachel Wood, aksiyon kahramanı Chris Evans ve Sin City yönetmeni Frank Miller.

    Parfümün şişesine baktığımıza yine ünlü ikonik Gucci logosunu bu sefer kadında kırmızı üzerine siyah renkleriyle görüyoruz. Mat siyah şişe aynı şekilde erkek versiyonunda koyu yeşil üzerine siyah tonlarda beliriyor. Her iki kokuda da mat ve sağlam bir duruş görülüyor.

    Gucci Guilty Black Pour Femme ve Gucci Guilty Black Pour Homme Parfüm Detayları

    Gucci Guilty Black Pour Femme 30, 50 ve 100 ml Eau de Toilette olarak bulabilirsiniz. Diğer tamamlayıcı yan ürünleri ise 200 ml vücut losyonu, 200 ml duş jeli olarak sunuldu. Kokunun 6 ila 10 saat arasında değişen güçlü bir kalıcılığı var.

    Gucci Guilty Black Pour Homme ise 50 ve 90 ml Eau de Toilette şeklinde piyasaya sürüldü. Ayrıca 150 ml duş jeli bulunuyor. Kokunun 6 ila 10 saat arasında değişen güçlü bir kalıcılığı var.

    Parfumforum.com’da Gucci Guilty

    Eğer siz de Gucci Guilty dünyasına göz atmak, parfümün aromalarına, notalarına ve arkasında bulunan tasarımcılarına dair bilgiler okumak istiyorsanız, doğru yerdesiniz. En sevilen, en beğenilen parfümleri bulabileceğiniz gibi, en ucuz parfüm kampanyalarından ve parfüm setlerinden yine sitemiz vasıtasıyla haberdar olabilirsiniz.
    Eklenen Resimler Eklenen Resimler   


Gucci Parfüm yorumları okuyup ve fiyatlari karşılaştırıp en ucuz Gucci Guilty Hakkında online alışveriş'de bulun. Gucci Guilty Hakkında kullananlar.