Adı:  Paco-Rabanne-1-Million.jpg
Görüntülemeler: 6625
Boyutu:  91.4 KB

Paco Rabanne 1 Million beylere; altının ışıltılarını, taze notaların şehvetli kokusunu, gücü ve lüksü vaat ediyor. kışkırtıcı notaların sunulduğu Paco Rabanne 1 Million; kendine güvenen, iddialı ve tutkulu beylere hitap ediyor. Altın külçesini andıran uzun ve heybetli, altın rengindeki şık şişe tasarımıyla da bir adım öne çıkan Paco Rabanne 1 Million’u; maskülen, gösterişli ve şehvetli bir koku arayışında olan beylerin mutlaka denemesini öneriyoruz.

Paco Rabanne 1 Million hakkında yazarken dikkatimizi şu çekti: Bugüne kadar pek çok parfüm markasını araştırdık. Kullananların yorumlarına baktık. Herkes gibi bizim de kullandığımız türlü markalar var. Siz de bu satırları okuyorsanız, konuya pek de yabancı değilsiniz demektir. Tanıttığımız parfümler buradalar, çünkü her birinin yerle bir ettiği bir tabu, harekete geçirdiği bir duygu, bir cesaret örneği ya da sıradışı aromaları var. Biz milyon tane parfümün içinden en iyi, en sevilen, en çok satan, en etkili parfümleri seçip buraya kokuyoruz. Ancak bu milyon tane parfümün içinde de Paco Rabanne 1 Million’ı ayrı bir yere koyuyoruz.

Paco Rabanne 1 Million anlatılmak istense nereden başlanır diye düşündüğümüzde ilk aklımıza gelen elbette altın oldu. Zenginlik, lüks, sosyete, ünlüler dünyası, para, mücevherler, lüks arabalar... Bunların yanı sıra güç, etkinlik, baskın olma, nüfuzlu olma... Bunların tamamını bir şişenin içine sığdırmak istesek herhalde bu Paco Rabanne 1 Million’a rakip bir parfüm çıkarmamız demek olurdu.

Parfümün Üst Notaları:

  • Greyfurt
  • Nane
  • Mandalina


Parfümün Orta Notaları:

  • Gül
  • Tarçın
  • Baharatlı notalar


Parfümün Alt Notaları:

  • Deri
  • Odunsu notalar
  • Silhat esansı
  • Amber


Adı:  1million-paco-rabanne parfüm.jpg
Görüntülemeler: 6050
Boyutu:  73.5 KB


Paco Rabanne kimdir?


Paco Rabanne 1934 yılında dünyaya geldi. Tasarımcılık onun ruhunda vardı. Ancak pek çok popüler parfüm markasının yaratıcısı gibi onun da markasının doğuş hikayesi parfümle başlamıyor. Moda tasarımıyla başlayan marka yolculuğu dana sonra yanına ürün olarak parfümü de almaya mecbur kalıyor bir yerde.

Paco Rabanne kendi kişisel kariyerine Givenchy, Dior ve Balenciaga için mücevher tasarlayarak başladı. Bir tasarımcının daha yolun başındayken kendisinden daha deneyimli tasarımcılardan öğrenmesi gereken çok şey olduğuna yürekten inanmakla beraber, iyi bir tasarımcı olmanın da öğrenilen her şeyi unutup kendi tarzını ortaya koymak olduğunu söyler hep. Kendisi de böyle yaptı. Daha kariyerinin başına Givenchy, Dior ve Balenciaga için yaptığı tasarımlar bu markaların en çok satan ve ilgi gören ürünleri arasında yer aldı.

Ve nihayet, 1966 yılında henüz 32 yaşındayken kendi moda evini kurdu. Bu moda evi onun için hem rüştünü ispat hem de özgürlük demekti. Çünkü artık tasarımcı kimliğini herhangi bir markanın çatısı altında ve o markanın satış kaygılarının gölgesinde hapsetmek zorunda değildi. Tamamen kendi tarzını, hayallerini ve bakış açısını koyacaktı ortaya. Öyle de yaptı. Onu tanımayanların yaptığı tasarımlara şaşırmasını normal karşılayabilirsiniz, ancak Paco Rabanne onu çok çok iyi tanıyanları bile hayrete düşürecek tasarımlara imza attı.

Bu genç adam tasarımlarında alışılmadık çizgilere imza atıyor, sıra dışı malzemeler kullanıyordu. Metaller, kağıtlar, plastikler ilginç formlarla Pacco Rabanne’nin tasarımlarını herkesinkilerden farklı hale getiriyordu. Belki de Paco Rabanne 1 Million ve Paco Rabanne Lady Million’un bugün yarattığı etki o dönemde fazlasıyla yaratılmıştı bile.

Paco Rabanne moda dünyasında en çok gençlere fırsatlar tanıması ve onların önünü açmasıyla tanınır. Mesela David Peck kendi adını taşıyan koleksiyonunu yapmadan önce Paco Rabanne için çalışıyordu.

Paco Rabanne aynı zamanda sinema filmlerine yaptığı kostüm tasarımlarıyla da tanındı. Barbarella filmi için yaptığı tasarımlar moda dünyasında olduğu kadar sinema dünyasında da uzun süre konuşuldu. Bu bir moda tasarımcısı için farklı, farklı olduğu kadar da prestijli bir alandı ve Paco Rabanne buradan da alnının akıyla çıkmayı başardı.

Evet, bu çok yönlü tasarımcı pek çok alanda başarıyı yakaladıktan sonra 2005 yılında ilk kişisel sergisini Moskova’da açtı ve sergide bugüne kadar karaladıklarından derlediklerini sergiledi. Bunun nedeni olarak da dedi ki; “Şu anda 72 yaşındayım ve bu gezegenden göçüp gitmeden önce tüm çizimlerimi sergilemek istedim.”

Adı:  paco rabanne erkek parfüm.jpg
Görüntülemeler: 5317
Boyutu:  41.4 KB



Paco Rabanne parfüm nasıl doğdu?

Paco Rabanne parfüm kadın ve Paco Rabanne parfüm erkek kategorilerinin doğuş hikayesi 1969 yılına kadar uzanıyor. İlk Paco Rabanne parfümü olan Calandre çalışan, üreten, hareketli olmayı seven ve kendini hayatın tam merkezinde gören kadınlar için üretilmişti. Zaten 50’lerin ve 50’ların kadın parfümlerinde ve kadın modasında kadınları özgürlük yolunda provoke eden temalara hep rastlıyoruz. Paco Rabanne’nin ilk erkek parfümü 1973 yılında piyasaya çıkmıştı ve Paco Rabanne Pour Homme adını taşıyordu. İlk iki koku aralıklı tarihlerle piyasaya sürülmüştü ve uzunca bir süre bu iki kokudan başka parfüm üretilmemişti.

1995 yılında yumuşak aromalardan oluşan bir parfüm daha piyasaya süren Paco Rabanne 1996 yılına gelindiğinde ilk ünisex parfümünü piyasa sürdü ve ona Paco Robanne XS Elle ismini verdi. Bu parfümünün çok sevilmesinde aromalarının yanı sıra sıra dışı metal kutu tasarımının da büyük rolü oldu.

Daha sonra sırasıyla Eau De Paco Rabanne Cologne, La Nuit Perfume for Women, Liquid Crystal Perfume, Liquid Metal Cologne, Metal Perfume, Paco Energy Body Lotion, Paco Energy Cologne, Paco Pour Elle, Paco Rabanne Sport, Paco Unisex ve Xs Extreme Girl çıktı piyasaya.

Paco Rabanne 1 Million neden farklı?

İşte geldik asıl noktaya. Yani Paco Rabanne 1 Million’un dünyadaki tüm başları üzerine çeken etkisine. 2008 yılında tasarlanan Paco Rabanne 1 Million maskülen bir erkek kokusu. Aynı yıl Paco Rabanne Lady Million’la birlikte lanse edildi ancak 1 Million bir erkek kokusu olarak dünyayı salladı. Peki bu nasıl oldu?

Elbette arkasındaki pazarlama dehasıyla. “Erkeksiliğin tamamlayıcı yüzü” olarak tanımlanan Paco Rabanne 1 Million tam anlamıyla her kadının kalbinin bir köşesinde saklı tuttuğu erkeği tanımlıyor. Şimdi eğer kadınsanız hayalinizdeki erkeği, erkekseniz de olmak istediğiniz kişiyi birlikte canlandıralım. Yalnız bu canlandırmayı yaparken “paranın ne önemi var, mühim olan insanlık” gibi bir felsefeyle yola çıkarsak Paco Rabanne erkeğini bulmamıza imkan yok, bunu da baştan söyleyelim.

Erkek dediğiniz, önce elbette yakışıklı ve seksi olacak. Bu bir. Biraz maskülen olmasının bizce hiçbir mahsuru yok. Öyle masaya yumruğunu vurduğu zaman, sözü dinlenecek. Elbette hali vakti yerinde olacak. Ama öyle yettiği kadar değil. Kullandığı arabanın parasıyla bir insanın ömür boyu rahat yaşaması için gerekli para denk düşecek. En iyi restoranlara, en iyi kulüplere gidecek. Pahalı zevkleri olacak ve pek tabi hiçbir kadın ona hayır diyemeyecek.

Pekala, biraz abarttığımızı düşünebilirsiniz. Ama inanın Paco Rabanne 1 Million erkeği aynen böyle tarif ediyor. Tıpkı tanımladığı erkek gibi o da yumruğunu masaya vuruyor ve hepimizin bir tarafında gizli tuttuğu ideal erkek tanımını, kıvırmadan ve yumuşatmadan ortaya koyuyor.
Adı:  Paco-Rabanne-1-Million-Intense parfüm.jpg
Görüntülemeler: 5441
Boyutu:  37.8 KB

Paco Rabanne 1 Million nasıl bir koku?

Tazeleyen ve içinizdeki dürtüleri uyandıran bir koku olarak tanınıyor. Yaratıcıları onun altın parlaklığında bir koku olduğunu söylüyorlar. Bazı şehir efsanelerine göre kullanan kişinin altın gibi parladığını görenler bile olmuş. Şaka bir yana Paco Rabanne yaratıcıları “Tüm toplumlarda ve inanışlarda altın insanları her zaman baştan çıkarmıştır” diyorlar ve bu maskülen kokuyu da altınla özdeşleştiriyorlar. Aslına bakarsanız onlara katılmamak mümkün değil. Çünkü tarih boyunca altın mimaride, tasarımda, mücevherlerde, giysilerde, aksesuarlarda ve modada hep vardı ve her zaman gücün ve zenginliğin simgesi olmuştu.

Paco Rabanne 1 Million’un içinde neler var?

Paco Rabanne 1 Million’un yaratıcıları 3 iddialı isim. Christophe Raynaud, Olivier Pescheux ve Michel Girard. Christophe Raynaud daha önce Antonio Banderas, Celine Dion ve Hale Berry’nin parfümlerini tasarlamış. Aynı zamanda Annayake, Azzaro, Benetton, Carner Barcelona, Celine, Ducati, Esprit, Lancome ve Michael Kors gibi markaların popüler kokularında imzası var. Olivier Pescheux da Andy Warhol, Heidi Klum ve Naomi Campbell gibi ünlü isimlerinin kokularının yaratıcı. Adidas, Azzoro, Benetton, Dior ve Espirit parfümlerine imza attığı markalardan. Üçüncü ve son tasarımcımız Michel Girard da Jeniffer Lopez kokusunun yaratıcısı. Aynı zamanda Dunhill, Azzoro, Burberry, Emilio Pucci ve Joop! Parfüm tasarladığı markalar arasında yer alıyor.

Bu üç kafadar Paco Rabanne 1 Million’un üst notalarında greyfurt, nane ve kanlı mandalina kullanmışlar. Kokunun orta notalarında gül, tarçın ve baharat aromaları yer alıyor. Parfümün alt notalarında ise kokunun baskınlığını sabitlemek için meşin, ağaç notaları, misk ve silhat var.

Paco Rabanne Lady Million

Paco Rabanne Lady Million 1 Million kadar olmasa da epey ilgi gördü. Paco Rabanne 1 Million’a öyle büyük bir yatırım yaptı ki, Lady Million’ın da bu yatırım sayesinde başarılı olması kaçanılmazdı. Anne Flipo, Béatrice Piquet ve Dominique Ropion’un tasarladığı Paco Rabanne Lady Million’un üst notalarında çiçek yağı, limon ve ahududu var. Parfümün orta notalarında yasemin, portakal çiçeği ve gardenya aromaları bulunuyor. Kokunun alt notalarında ise silhat, bal ve misk var. Paco Rabanne 1 Million kadar baharatlı değil, ancak en az onun kadar tazeleyen, hisli bir koku.


Paco Rabanne 1 Million sunumu ve ambalajıyla da farklı...

Paco Rabanne 1 Million’un arkasındaki başarıda pazarlama dehasının da epey önemli rol oynadığını söylemiştik. Şimdi o dehanın nasıl işlediğine bir bakalım.

Önce ambalaj. Koku nasıl bir kokuydu? Erkek, sert, güçlü, zengin, istediğini alan ve baştan çıkaran... Tarih boyunca insanları en çok ne baştan çıkarmıştı? Altın! O halde ambalaj altın görünümünde olmalıydı ama altın görünümlü bir şişe yapmak yeterli değildi. Bu bir taraftan da feminen bir şeydi. Bu yüzden ambalaj tasarımcıları altın külçeyi seçtiler. Çünkü külçe ağırdı. Vurdu mu dağıtırdı. Keskin ve sert hatlara sahipti. Dayanıklıydı. Tıpkı Paco Rabanne’nin tanımladığı erkek gibi. Zaten bir erkek başka nasıl görünmek isterdi ki?

Paco Rabanne Lady Million onun kadar sert olmamalıydı. O zaman akla gelen ilk fikir, yanı altın ya da mücevher görünümlü bir şişe Lady Million için uygundu.


Adı:  paco+rabanne 1million parfüm reklam.jpg
Görüntülemeler: 5979
Boyutu:  20.7 KB


Daha da abartabilir miyiz?

Biz olsak “Peki. Buraya kadar tamam. Artık sınıra geldik.” diye düşünebiliriz. Fakat Paco Rabanne’dekiler öyle düşünmediler. Kısa süre sonra Paco Rabanne 1 Million 18 Carats Luxe Edition’u çıkardılar. Bu seri sadece ayrıcalıklı kişiler için üretildi. Bu versiyonun ambalajı lüks kavramını yeniden tanımlıyordu. Gövdesi gerçek altındadı ve üzerinde pırlanta bir taç bulunuyordu. Paco Rabanne 1 Million 18 Carats Luxe Edition’un her şişesine bir seri numarası verildi ve elbette sınırlı sayıda üretildi. Bu sıra dışı girişimin ve ambalaj tasarımının arkasında da Noe Duchaufour-Lawrance vardı.


Rekorlar ve yeni seriler...

2008 yılında piyasaya sürüen Paco Rabanne 1 Million ve Paco Rabanne Lady Million birlikte çok kısa sürede 23 milyon adetlik bir satış başarısı yakaladı. Paco Rabanne 2012 yılında 1 Million Gold Absolutely’yi lanse etti. Bu lansmandan çıkan sonuç Paco Rabanne yöneticilerini tatmin etmiş olacak ki 2013 yılında, yani daha çok yeni, 1 Million Intense lanse edildi ve bu yeni koku “savurganlığın yeni şekli” olarak tanımlandı. Biz, böyle bir iddiayı başka yerde görmedik, duymadık. Ya siz?

Sıra dışı bir reklam ve sıra dışı bir lansman...

Paco Rabanne 1 Million reklam filminde yaşadığı özgüven patlamasından olsa gerk seksi bir biçimde dans eden, yakışıklı bir genç adam görüyoruz. Filmin detayları yani, lüks bir yaşam tarzı, çuvalla para, püsküren altın parçaları, lüks ve antika bir otomobil, casino ve erkeğin karşısında elbisesi düşüveren bir kadın var. Tam da Paco Rabanne 1 Million ruhuna uygun.

Paco Rabanne 1 Million ve Paco Rabanne Lady Million lansmanı sıra dışı bir organizasyonla gerçekleştirildi. Kokular altın renginde bir zırhlı araçla organizasyon alanına getirilirken Harley Davidson kullanan eskortlar tarafından korundu. Araç organizasyon alanına vardığında paparazziler onları hazır bekliyordu. Genç ve çok ünlü oyuncu kimliğindeki bir kadın ve bir erkek araçlardan indiklerinde flaşlar ardına ardına patladı. Kokular çok değerli şeylerin nakli şeklinde taşındılar ve özel çantaların içinde getirildiler. Böylece tüm sokak ve elbette tüm dünya onları izledi.

Resmin gerçek boyutunu görmek için tıklayın. 

Resmin Adı:	paco gabban 1_Million Lansmanı 1.jpg 
Görüntülenme:	5871 
Büyüklüğü:	93.3 KB 
ID:	1060Resmin gerçek boyutunu görmek için tıklayın. 

Resmin Adı:	paco rabbane parfüm lansman 2.jpg 
Görüntülenme:	5725 
Büyüklüğü:	14.0 KB 
ID:	1062Resmin gerçek boyutunu görmek için tıklayın. 

Resmin Adı:	paco rabbane parfüm lansman 4.jpg 
Görüntülenme:	5807 
Büyüklüğü:	13.4 KB 
ID:	1064Resmin gerçek boyutunu görmek için tıklayın. 

Resmin Adı:	paco rabbane parfüm lansman 5.jpg 
Görüntülenme:	6937 
Büyüklüğü:	15.3 KB 
ID:	1065


Paco Rabbanne 1 Million tüm dünyanın en iyi, en iyi, en etkili, en güzel, en kaliteli, en pahalı kokusu olarak doğdu. Paco Rabanne 1 Million parfüm fiyat ve çeşitlerini buradan takip edebilirsiniz. Ayrıca Paro Rabanne parfüm yorumları, izlenimleri, avantajlı fiyatları ve fırsatları hakkında da sitemizden bilgi alabilirsiniz.


Paco Rabanne 1 Million Parfüm Seçenekleri:

  • Paco Rabanne 1 Million 100 ml Eau De Toilette
  • Paco Rabanne 1 Million 100 ml Eau De Parfum
  • Paco Rabanne 1 Million 50 ml Eau De Toilette
  • Paco Rabanne 1 Million 50 ml Eau De Parfum


Parfümleriyle baş döndürücü etkilere imza atmayı başaran Paco Rabanne’nin parfümleri sizi de cezbediyorsa, forumumuz tam da size göre. Forumumuzdan parfümlere dair aklınıza gelen her şeyi öğrenebilirsiniz. Üstelik indirim ve fırsatlardan haberdar olmak için forumumuzu takip etmeye devam edin.