Vakko Parfüm Hakkında

  1. Vakko Parfüm Hakkında

    Şapkadan Parfüme Bir Marka Yolculuğu: VAKKO

    1913 doğumlu olan Vitali Hakko, ünlü Vakko giyim markasının kurulmasına öncü olacak şapka dükkanı Şen Şapka’yı açtığında sadece 21 yaşındaydı. İş hayatına 13 yaşındayken o dönemde İstanbul’un en önemli ticaret semtlerinden biri olan Mahmutpaşa’da kumaş satan Spiros’un yanında çırak olarak başlayan Hakko, kısa bir süre sonra bu mağazadan Kapalıçarşı’daki çocukluk hayallerini süsleyen Kupidis mağazasına tezgahtar olarak geçti. Burada sadece kumaş satmakla kalmayan Hakko diğer dükkânların vitrinlerini de tasarlamaya başladı. Bu işte de başarı gösteren Hakko kısa zaman sonra Kapalıçarşı’da yılda bir kez yapılan vitrin tasarımları yarışmasında ilk ödülünü aldı.

    II.Dünya Savaşı öncesinde Atatürk’ün getirdiği şapka devrimiyle yepyeni bir trendin oluşacağını hisseden Vitali Hakko, 1934 yılında, Sultanhamam’da Şen Şapka dükkanını açtı. Sonuç da tahmin ettiği gibi oldu. Şapkalar yükselişe geçti ve Şen Şapka büyüdü. “Kadının en büyük kozu!” sloganıyla yoluna devam etti. Şapkaların modasının geçmesinin ardından eşarp satmaya başlayan Vitali Hakko, markanın ismini de Vakko olarak değiştirdi. Türk ipeğinden eşsiz tasarımlı eşarplar üreten marka hızla büyüdü. Sadece eşarp üretmekle kalmadı. Çikolatan parfüme pek çok sektörde de klasik şıklığının başarısını yakaladı. Türkiye’de moda denince akla gelmek isteyen marka “Moda, Vakko’dur” sloganıyla zihinlere kazındı… Sadece Türkiye’de değil tüm dünyada başarılı işlere imza atan marka, Türkiye’nin yurtdışındaki başarılı temsilcilerinden biri oldu. Uzun süre şık ve zarif kadınların çizgisini oluşturmasında önemli bir rol oynayan Vakko, birbirinden eşsiz ve etkileyici parfümleriyle de müşterilerinin gönlüne taht kurdu.

    Adı:  Vakko şen şapka.jpg
Görüntülemeler: 3610
Boyutu:  79.1 KB



    Yalnız Giysilerde Değil Zihinlerdeki Değişim…

    Vakko kurulduğu günden bu yana Avrupalılaşmanın, kentleşmenin, tekstil ve hazır giyim endüstrisindeki gelişimin öncüsü haline geldi. Müşteriye saygının ön planda tutulması gerektiğine inanan Vitali Hakko zamanında Şen Şapka dükkanında yüz tipine uygun şapka bulunmadığı için pek çok müşteriyi eli boş gönderdiklerini söylüyor. Bu riski almalarının müşterilerle aralarında bir güven yarattığını ve yıllardır bu güveni sunduklarını belirtiyor. Yani Vakko her zaman için müşteri memnuniyetini ön planda tuttu. Mağazacılıkla ilgili pek çok yeniliği Türkiye’ye getiren Vakko pazarlıksız alışveriş, müşteri memnuniyeti gibi kavramları ilk kez Türkiye’ye getiren marka oldu. Sadece giyim sektöründe değil parfüm sektöründe de daima klasikleşmiş bir şıklığın ve zarafetin öncüsü olan Vakko, sadece ürettiği ürünlerde değil zihinlerde de büyük bir değişime neden oldu. Yıllar boyu bu değişimi yakalamak isteyen kadınlar ve erkekler Vakko ürünlerini tercih ettiler. Özellikle de eşsiz kokularını… Bu hanımların ve beylerin bildikleri bir şey vardı: ‘Koku insanın aynasıydı… ‘

    Klasik Şıklığın En Kalıcı, En Keskin ve En Etkileyici Kokusu: Vakko Parfüm

    Uzun yıllar giyim sektöründe kaliteyi ve şıklığı bir arada sunan ve pek çok yeniliğin öncüsü olan Vakko, parfüm sektöründe de en favori, en etkili, en kalıcı ve en kaliteli parfümleri üretmeyi başardı. Çok fazla sayıda parfüm üretmemiş olsa da, ürettiği parfümler her zaman sevildi ve birer klasik haline geldi. Eşsiz birer kimlik haline gelen Vakko parfümleri her zaman Vakko ailesinin hayatında yer alan önemli noktalardan ilham alınarak üretildi. Bu bazen bir bebeğin kokusu, bazense çılgın bir Akdeniz erkeğinin her şeyi yaşamak istemesi oldu. Üretildiği coğrafyadan dolayı Akdeniz insanlarından ilham alan bu kokular her zaman bu coğrafyanın erkeğinin ve kadının sıcaklığını ve çekiciliğini yansıttı. Akdeniz’in bereketli topraklarının kokularını yansıtan kokular üreten Vakko sadece yetişkin kadın ve erkekler için de çalışmadı. Ürettiği çocuk kokularıyla minik kalpleri de fethetti. 90’lı yıllarda ürettiği Piu Piu pek çok çocuğun favorisi oldu, tabi pek çok yetişkinin de… Kokuların klasik şıklığının yanında şişe tasarımlarında da markanın yansıttığı ruhtan vazgeçilmedi. Binlerce güzel kokunun karışımı olan parfümler için her zaman klasik Vakko şıklığını yansıtan şişeler tasarlandı. Narin, zevk sahibi ve çok şık olan bu şişeler her zaman Vakko’nun imzası oldu. Vakko, parfüm setlerinde yer alan özel ürünler ya da yedek şişelerle parfüm severlerin beğenisini kazandı.

    Adı:  vakko erkek parfümü.jpg
Görüntülemeler: 5672
Boyutu:  34.8 KB


    Minik Kalplerin Unutamayacağı Kokular

    Vitali Hakko en küçük çocuğu olan Pia doğduğunda onun için bir koku üretilmesini istedi. İlhamını küçük bir kız çocuğundan alan ve Türkiye’de ilk çocuk parfümü olan Piu Piu 0-12 yaş arasına hitap ediyordu. Vakko’nun küçük kızlar için özel olarak ürettiği bu parfüm doksanların başında piyasaya sürüldüğünde reklamlarında Yonca Evcimik yer almıştı. Pek çok genç kızın ‘ilk parfümüm’ diye nitelendirdiği koku uzun süre gönüllerde taht kurdu. Orman kokuları, yasemin, misk, amber ve yosun kokularının eşsiz bir uyumla harmanlandığı bu hoş koku yetişkinlerin tercihleri arasında da sıklıkla yer aldı. Tazeleyici ve neşe verici olması her zaman tercih edilmesini sağladı. Tercih edilmesinin tek sebebi eşsiz kokusu değildi tabii… En az kokusu kadar orijinal ve güzel kutusu da kokuyu gönüllerde bambaşka bir yere taşıdı. O yıllarda ayıcıklı sabun, özel tasarım kalpli ve püsküllü şişesi ve yedek doldurma şişelerinin bulunduğu kutu seti pek çok küçük kızın unutamayacağı bir anı oldu. Günümüzde hala talep edilmesine rağmen üretimi durdurulan bu özel parfüm, 90’larda küçük birer kız olan şimdinin modern ve şık kadınlarının kalplerinin yanı sıra Vakko tarihinde çok özel bir yere sahiptir.

    Klasik ve Şık Vakko Erkeğinin Kokusu: Vakko V de Vakko

    Vakko V de Vakko ne göklerin güzelliğinden, ne doğanın büyüsünden ne de kentlerin lüksünden vazgeçemeyen erkekler için tasarlanmış. Gençlerin ya da kendini genç hissedenlerin yani her yaştan erkeğin bir şeyler bulabileceği bu koku, her şeyi aynı anda yaşamak isteyen, güçlü, hızlı ve coşkulu erkekler için tanımlanıyor. En kalıcı parfümlerden biri olan Vakko V de Vakko serinletici notalarıyla Akdeniz’in ünlü havasını yaşatırken, kapanışta yer alan vanilya, misk, amber gibi notalarla ise güçlü ve maskülen erkeğin tercihi. Vakko V de Vakko, yıllardır hiç değişmeyen klasik mavi şiş tasarımıyla da şık erkeklerin seçimi.

    Vakko’nun En Güzel Kokan Doruk Noktası: Katia Kokuyor Duyuyor musun?

    Seksenli yıllarda piyasaya sürülen Katia o günden beri pek çok kadının ilk tercihi. Markanın en favori parfümlerinden biri olan Katia, Vakko’nun çok parlak olan moda serüveninde yer alan hoş kokulu bir doruk noktası… Genel olarak çiçek kokularının yer aldığı bu parfüm, duygusal ve narin kadınların aynası görevini üstleniyor. Parfümün ilham aldığı nokta da en az içerdiği aromalar kadar ilginç… Cem Hakko kızı Katia’yı koklar ve onun Katia koktuğunu düşünür. Bunun üzerine yıllarca Vakko’nun demirbaşlarından olacak olan ünlü parfümü Katia, Cem Hakko’nun kızından aldığı ilhamla “Katia kokuyor duyuyor musun?” sloganıyla piyasaya sürülür.

    Adı:  vakko bayan parfümü Katia.jpg
Görüntülemeler: 3149
Boyutu:  49.2 KB


    Türk modasının ünlü ve lüks ismi Vakko parfümleri ile de size bambaşka bir deneyim yaşatmaya niyetli. Siz de Vakko parfümlerinin en kalıcı, en beğenilen, en etkileyici çeşitlerinin bilgilerine forumumuzdan ulaşabilirsiniz. Merak ettiğiniz tüm sorular için Vakko parfüm yorumlarını inceleyebileceğiniz gibi en çok satan Vakko parfümlerini en ucuz yoldan forumumuzdan elde edebilirsiniz. Vücudunuza ve ruhunuza en uygun kokuyu bulmak için aklınıza takılan tüm soruların cevaplarını forumumuzda bulabilir, yeniliklerden ve fırsatlardan haberdar olabilirsiniz.
    Eklenen Resimler Eklenen Resimler  


Vakko Parfüm yorumları okuyup ve fiyatlari karşılaştırıp en ucuz Vakko Parfüm Hakkında online alışveriş'de bulun. Vakko Parfüm Hakkında kullananlar.